Hoe kom jij over op bezoekers?

Open training voor receptionisten

19 maart 2020 

Aanmelden

  • Hoe ga je om met lastige klanten?
  • Wie gaat voor, de beller of de bezoeker?
  • Hoe houd je de wachttijd een beetje leuk?
  • Wat zijn do’s & dont’s aan de telefoon?
  • Waar moet je op letten als een bezoeker binnenkomt?
Een dag vol inspiratie en tips
waardoor jij nog meer uitblinkt als receptioniste

De training bestaat o.a. uit:

  • Veel aandacht voor de dagelijkse praktijk
  • Diverse rollenspelen die jouw kracht en verbeterpunten zichtbaar maken door o.a. het gebruik van professionele trainingsacteurs
  • Inzetten van jouw persoonlijke krachten en ontwikkelpunten
  • Verbeteren van de optimale gastvrijheid (zowel face-to-face als telefonisch)
  • Persoonlijke, direct toepasbare tips
  • Interactie met de groep: van en met elkaar leren.
  • Veel herkenning en inspiratie
  • Fun
  • Een lekkere lunch

Ervaren trainer

De training wordt gegeven door Fatima van Alphen van Wauwkom. Fatima heeft een passie voor klantbeleving en adviseert en traint al ruim 15 jaar organisaties en receptionisten.

Fatima’s enthousiasme is aanstekelijk en zij weet als geen ander mensen te inspireren en in hun kracht te zetten.

“Ik was verrast door de wijze waarop Fatima het beste uit mensen naar boven haalt. Zij geeft tips om vanuit je eigen persoonlijkheid en kracht het vak van receptioniste uit te oefenen. Door de oefeningen tijdens de training werd ik mij nog meer bewust van lichaamstaal en interactie. Het heeft mij geïnspireerd om gasten aan de telefoon en face-to-face nog meer een welkom gevoel te geven en te streven naar een WAUW-effect.” – Magda

Eerstvolgende training:

19 maart 2020 | 9.00 – 17:00 uur | 425,- excl. BTW

Meld je nu aan: